B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. augusztus 22., vasárnap

Először...

"kukacoltam"...nem is igazából, mert még köze sincs hozzá....még nem az igazi. Még most tanulom, hogy nem kell rángatni alatta, mint az idegbeteg...még nem arra megy, amerre én akarom....de már próbálgatom magamat! Köszi Rita a talpat!!!!!:-))) És először raktam alá felmosórongyot merevítésnek....és még applikáltam is rá....SZÓVAL! OHHHH!!!!! ( Nekem OHHH):-)))) EEz lett belőle:
Majd továbbfejlesztettem és a Rita neszeszerének a zipp varrási technikáját, összehoztam a Lidércke táska térbeliesítésével....és lett egy tolltartó!:-)) Ajándékba persze....
A zippem elcsúszott egy helyen, de annyira nem feltűnő. A betűt-szivet..stb legközelebb magasabbra kell varrni...mert majdnem nem látni.
Ha kicsit felemelem az alját, akkor jobban láni az N betűt. Nórinak lett. Ő a Peti barátjának a barátnője, és hozzám jár németre is. Neki volt most a szülinapja. És a jó múltkorában említette, hogy tönkre ment a tolltartója....:-)) Én meg kaptam rajta!
Ez meg itt a "kukacolt" hátulja!!!
Így csomagoltam be neki. Még egy képeslapot is csináltam, direkt neki szóló idézettel!!!

4 megjegyzés:

Rita írta...

kicsit szögletes a kukacod, de amugy, lea kalappal...Szivinek már iratm, lassan nem tudok nektek ujat mutatni, jobak vagytok mint én!

Rita írta...

Szilviböl lemeradt az L bötü..... bocsi Szilvi!!!

Szegusz írta...

Nagyon ügyes vagy!!!!!
Bárcsak én is tudnék már így... :)

batorba írta...

Rita! A következő már egy kicsit jobb lett!:))) Majd mutatom a képet! De úgy érzem bele tudok szeretni a dologba...:-)))Azt hiszem keresnem kell a You Tube-n egy videot, hogy hogyan is kell vezetni az anyagot.
Timi! Menni fog ez neked is! Olyan csodagéppel??!! Biztos vagyok benne, hogy már most nagyon élvezed a varrást!!:-)))