B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. augusztus 3., kedd

Nővérem névnapi ajándékai

Tesóm - Judit - és nyáron tartja a névnapját a családban. Sikerült őt is, és az unokaöcsémet is felköszönteni. Az unokaöcsém Szív alakban megsütött aranygaluskát kapott vanilia sodóval. A nővérem meg még a jó múltkorában "kinézte magának" a csigát és a gombákat. Ezért neki azt csomagoltam be. A tetejébe még felfedeztem Ancikáéknál egy anyagot, ami nekem nagyon megtetszett...és vettem magamnak belőle egy terítőre valót. Aztán átgondolva a tervemet, megvarrtam ( körbeszegtem ) Jutkának. Ők pont most csináltatták meg a teraszukat, ahol most szép fehér lambéria van és egy sötét zöld asztal. Úgy gondoltam nagyon jól fog mutatni a terítő náluk, ott. Anyukámnak nem tetszett a teritő - mert nagy mintás - DE!!! Szerintem annyira szép a nagy minta és pont az a poén benne. A tesómnak viszont tetszett!!! És ez a lényeg!!





2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Klassz ajándékok lettek!! :)

batorba írta...

Köszönöm!:-))