B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. augusztus 5., csütörtök

Félig kész..

Még mindig csak félig kész az anyu ajándéka. Nagyon pepecselek vele....nem tom méééééé?:-)))Talán mert nagyon szépre szeretném.:-))) Bennem van a félsz, hogy az angyalkát majd a hajfelvarrásánál fogom elrontani., vagy az arcfestésnél...mert neki már csak annyi hiányzik. ja meg hiányzik gyöngynyaklánca...de az már készen van...csak nem vettem észre, hogy anélkül fotózom.:-(( A szívecske a kezében már teljesen kész és teljes gőzzel illatozza magából a levendulát.:-)))Ja még az állványt kell kitalálnom, hogy mire rakom, mert saját lábon nem áll meg.
És utólag találtam ki, hogy egy kis terítőt is varrok alá. Azt hiszem tudom, hogy nekem azt a problémámat kell megoldani, hogy ne féljek az újtól!!!:-)) Minden, ami új, az nálam egy darabig parkolópályán áll...mert nem merek hozzáfogni. És nézz oda, hozzáfogtam egy kicsit foltoskodni és nem is esett rosszul, és nem is volt nehéz...és sikerélményem is van...mert első munkához képest, szerintem elég pontosan dolgoztam.:-))) Még hátlapozni kell, letűzni és körbepántolni.:-)))

És most már tudom, hogy magamnak is szeretnék varrni ilyen Tilda angyalkákat, meg fürdő lányokat, meg teritót is...sőt lehet majd egyszer a távoli jövőben takaróhoz is hozzáfogok.:-)))
Azt hiszem egyre jobban szeretek varrni ( is )!!!:-)))

3 megjegyzés:

Ledorka írta...

Nagyon szép lett mindegyik! Én is így vagyok ám: anyunak varrni nehéz, mert sosem vagyok elégedett. Tökéleteset akarok, hatalmas örömet szerezni. :)

Rita írta...

Nagyon klassz lett, Már mondtam asszt hisze, hogy halálos vétek lett volna, ha nem kezdesz el varrni mert östehetség vagy!!!

Éva blogja :) írta...

Jaj de kellemes az lila! Szépeket készítettél! :)