B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. augusztus 24., kedd

Barátság

Ezt a dijat kaptam Tiffany-Anditól. Nagyon szépen köszönöm Andi!

És igaza van: Nagyon nehéz nevesíteni a blogos ismerősöket és barátokat....nem szeretk választani (sem)...de jól átgondolva 3 embert szeretnék mégis megnevezni, mint barátot.
1. Anita-hugi: aki a való világban is hű barátom. Történhetett bármi, néha kicsit messzebbről, néha közelebbről...de mindig tartottuk a kapcsolatot...és a mai napig is így van ez!! Köszönöm Anita a barátságodat!
2. Rita! Egyszer futottunk össze a blogos találkozón, de többször beszélünk telefonon...és irogatunk is egymásnak. A Latinka ajándékláncában találkoztam először a nagylelküségével és önzetlenségével. Azóta is kapcsolatban vagyunk. Kedvelem nagyon a szókimondását, a humorát. Jó fej.:-))) Köszönöm Rita!
3. Tipikos: Már korábban is tudtam, hogy nagy lelke van.:-))) Ezek kiderültek számomra, a kézzel készitett és mindig egyénre szabott idézetes képeslapjaiból.:-)) Birom a humorát és a szókimondását. Nagyra becsülöm a kitartását és a hozzám való jóságát. Köszönöm Erika!
Kívánok mindenkinek szép napot! És köszönök mindent!
A többi blogos barátomat is nagyon kedvelem persze...de most csak nevesitettem egy kicsit..:-))

Ui.: Most olvasom, hogy Ritához is és Tipikoshoz is a humort és a szókimondást irtam...akkor ezek a belőlem hiányzó tulajdonságok...és a tetejébe még szókincsem sincs!:-)))))

Nincsenek megjegyzések: