B.Barbara V. - Nagylányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Boglárka V. - kislányom

Lilypie Kids Birthday tickers

B.Byborka V. - A legkissebbikünk:-)

Lilypie Premature Baby tickers

Idézetek minden napra...

2010. augusztus 17., kedd

Vízkő eltüntetésére

Nem nagy ötlet, meg annyira nem is tetszik...majd lehet még tovább álmodom a dolgot....de már nagyon idegesített a vízkő a kis akvárium belső falán.:-(( Ja, lehet takaritani kell!!:-))) DE! Hiába törölgettem, nem tudtam leszedni. Egy darabig nem látszódott annyira, de csak ott volt. Régebben, bizonyos időközönként teljesen lecseréltem a vizet, halakat kivettem..és átmostam...és ragyogott! Régebben volt "anyada" és bölcsöde is...de mostanában a természetes szelekcióra bizok mindent. Illetve at mondta egy kereskedő, hogy nem szabad cserélni a vizet benne. És azóta kilőve a vízkőoldó! Mert ugye akkor pusztul a hal is...azt meg nem akarom.
Na és erre találtam ki a képen látható letakarást! Dekoupage papirt lekentem átlátszó matrica festékkel és miután megszáűradt, felragasztottam az akvárium oldalára. Előnye, hogy bármikor le tudom szedni.:-)) Ti. gondolkodtam én a dekoupage-technikán is...de azt ugyi utána már nem lehet leszedni.:-(
Szóval ez a története az akváriumunk mozaikosításának.:-)))

Nincsenek megjegyzések: